Forum Forum strony:wisla-multi.com Strona Główna


Forum strony:wisla-multi.com
Oficjalne Forum Strony www.wisla-multi.com!
Odpowiedz do tematu
Co sie stało ze strona główna Wisłavideo ?
barcafan9



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

od paru dni próbóje wejsc i niema jej czyżby zaprzestało jej istnienie ?:/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ksero87



Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

no kurde własnie :/ coś tam po angielsku nawalają :/ lipa ;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pawelbialczak



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baranowo

Ja słyszałem od jednego z głownych adminów Barti1990 ze limit transferu na stronie sie wyczerpal i ze na tymczasowa niedługo wejdą i w grudniu bedzie stronka a narazie tymczasowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
barcafan9



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

co z tą strona znowu nie działa kiedy jest planowany powrót ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pawelbialczak



Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baranowo

Teraz to nie gadaj bo działa. Przed chwilą na niej byłem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Franek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 376
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

moze zamkniemy ten temat co wy na to??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
barcafan9



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

ale mi i tak dalej nie działa kurde brakuje mi jakiś ramek czy czegos Sad

Niewiem czy niemam czasem jakiegoś bloku w dostępie do strony..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Franek
Administrator


Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 376
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

jsak masz jakis blok to odblokuj strone i ramki.albo zmien przegladarke.To taka moja rada.Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Co sie stało ze strona główna Wisłavideo ?
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Odpowiedz do tematu